Balido

Vzdělávací a poradenské služby pro veřejnou správu. Akreditovaná společnost dle zákona č.312/2002 sb.

  • Přihlásit

    Přihlásit se

    V případě, že ještě není vaše obec/firma zaregistrována
    do našeho objednávkového systému, prosím registrujte se.

  • Registrovat

    Registrace

    Přihlašovací údaje
    Uživatelské údaje
    Fakturační údaje
    Bankovní spojení
  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Konference Energetická inventura

Lektoři

  • Úvod
  • Lektoři

Ing. Simona Bejčková

Místostarostka obce Kařez, věnuje se poradenské činnosti v oblasti financí a dotací. Vystudovala Ekonomickou fakultu a Veřejnou správu a regionální rozvoj na Západočeské univerzitě v Plzni, oblasti finanční kontroly ve veřejné správě se v praxi věnuje přes deset let. Je místostarostkou obce Kařez a jednatelkou společnosti BS-CENTRAL s.r.o., která se zabývá především dotační činnosti. Věnuje se poradenské činnosti v oblasti financí a dotací, od roku 2007 je Prezidentkou Komory Evropských poradců.

doc. JUDr. et Mgr. Jan Brázda Ph.D.

Vystudoval práva na Fakultě veřejné bezpečnosti Vysoké školy SNB v Praze. V roce 1986 získal titul JUDr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, v roce 2005 absolvoval práva s titulem Mgr., v roce 2006 ukončil doktorské studium s titulem Ph.D. a v roce 2009 mu byl udělen titul docent. Od roku 1985 do roku 2007 se věnoval kariéře u PČR, roku 2009 byl zvolen prorektorem Policejní akademie v Praze, v roce 2009 působil jako vrchní státní rada PČR na kanceláři I. náměstka MVČR. Od roku 2009 působí v Advokátní kanceláři Vovsík, Rösch, Kocina a spol. Přednáší na Lékařské fakultě v Plzni a na Katedře práva Univerzity J. A. Komenského v Praze. Od roku 2017 je členem vědecké rady Evropského ústavu práva a soudního inženýrství v Hodoníně, kde je současně i vědeckým tajemníkem sekce Věda a výzkum.

Ing. Václav Brousek

Působil jako starosta městského obvodu Plzeň 2 – Slovany. Později byl zvolen poslancem a v rámci výkonu svého mandátu se zaměřoval vedle vzdělání a kultury především na veřejnou správu a regionální rozvoj. Od roku 2010 pracoval na postu vedoucího Odboru majetku a investic a dále se věnuje investiční činnosti jako projektový poradce.

JUDr. Hana Dvořáková

Ředitelka odboru výkonu státní správy Ministerstva životního prostředí. Absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Ve státní́ správě působí od roku 1994 v rámci Ministerstva životního prostředí, kde se v roce 2014 stala ředitelkou odboru výkonu státní správy. Zabezpečuje výkon státní́ správy na úseku odpadového hospodářství́, nakládaní́ s obaly a úseku integrované́ prevence a podílí́ se zde také́ na přípravě legislativy. Lektorskou činnost vyvíjí́ zejména na poli vzdělávání osob působících v obecní či krajské́ samosprávě̌ a státní́ správě̌. Je zkušebním komisařem pro zvláštní́ část zkoušky odborné́ způsobilosti pro výkon správní́ činnosti v hospodaření́ s odpady a nakládání́ s obaly.

JUDr. Adam Furek

Zástupce ředitele Odboru veřejné správy, dozoru a kontroly, Ministerstva vnitra ČR. V rámci své pracovní činnosti se řadu let odborně věnuje zákonům o územních samosprávných celcích i zákonu o svobodném přístupu k informacím. Těmito zákony se zabývá jak v rovině teoretické, neboť se podílí na legislativních návrzích, tak v rovině praktické aplikace, neboť vyřizuje četné dotazy na téma územní samosprávy i z oblasti práva na informace. JUDr. Furek se podílí na vytváření metodických materiálů a toto téma je dlouhou dobu předmětem jeho přednáškové činnosti. Je též spoluautorem komentáře k zákonu o svobodném přístupu k informacím.

Mgr. Lukáš Hegner

Advokát, zastupitel městské části Plzeň 4. Vystudoval Právo a právní vědu na Západočeské univerzitě v Plzni. Advokacii praktikuje devět let, oblasti veřejných zakázek se v rámci praxe věnuje stejně dlouhou dobu. Je členem zastupitelstva městské části Plzeň 4 od roku 2002.

JUDr. Zbyněk Holý

Zbyněk Holý je advokátem zapsaným u České advokátní komory. Absolvoval Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni a v roce 2002 získal akademický titul Mgr. Po absolvování Státní rigorózní zkoušky v roce 2002 získal akademický titul JUDr. Působí v Advokátní kanceláři Vovsík, Rösch, Kocina a spol. jako advokát, zaměřuje se zejména na trestní, přestupkové a občanské právo. V lednu roku 2017 byl Zbyněk Holý jmenován předsedou Komise právní a legislativní Rady Plzeňského kraje.

Bc. Monika Jelínková

Vedoucí Domova Sv. Aloise Městské charity Plzeň. Vystudovala obor Sociální práce s osobami se sníženou soběstačností na Univerzitě Hradec Králové. Má praxi v pomáhajících profesích s různou cílovou skupinou v nelehké životní situaci. V současnosti se věnuje podpoře lidem se syndromem demence, poskytuje individuální poradenství, terapii a doprovázení. Zajímá se o trendy, které vedou ke zlepšování péče o lidi s demencí, svou podporu zaměřuje na ty, kteří sami pečují o druhé. Působí jako konzultantka pro traumatizované oběti kriminalit, lektorka vzdělávání, vedoucí pobočky Bílého kruhu bezpečí a je členkou týmu terapeutek spolku Plzeňská zastávka pro pozůstalé.

JUDr. Roman Kočí MBA, MSc,

Vedoucí Odboru dopravy Magistrátu města Plzně. Má dlouholetou praxi v oblasti dopravy a silničního hospodářství, více než deset let působí také jako lektor pro související témata. Je autorem mnoha článků a publikací v oblasti práva pozemních komunikací.

doc. JUDr. Jan Kocina Ph.D.

Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze v roce 1983, ve stejném roce získal titul JUDr., v roce 2008 mu byl udělen titul Ph.D. Od roku 1996 do současné doby vykonává advokacii v Plzni. Je jedním ze zakladatelů Advokátní kanceláře Vovsík, Rösch, Kocina a spol. Od roku 1996 je nepřetržitě členem různých odborných a poradních orgánů České advokátní komory v Praze. Od roku 1994 pracuje jako akademický pracovník na Fakultě právnické ZČU v Plzni, je autorem celé řady odborných monografií a článků, dlouhodobě zajišťuje školení na témata, která se dotýkají zejména trestního a obchodního práva. V roce 2014 byl jmenován rektorem Masarykovy Univerzity v Brně docentem v oboru trestního práva.

JUDr. Eva Kuzmová

Právnička specializující se na problematiku stavebního zákona včetně souvisejících oblastí a další veřejnoprávní předpisy – např. správní řád, přestupkový zákon, zákon o svobodném přístupu k informacím, GDPR apod. Vystudovala právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, titul JUDr. získala v roce 2008. Od roku 2003 působila jako právník Odboru školství na Krajském úřadě Jihomoravského kraje, v letech 2004 až 2018 pak jako právník Odboru územního plánování a stavebního řádu tamtéž. V současné době se zaměřuje zejména na přednáškovou činnost. Od roku 2018 spolupracuje s Českou komorou autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě (ČKAIT) a Asociací energetických specialistů (AES).

JUDr. Mgr. Radka Linhartová Ph.D.

Absolvovala Právnickou fakultu Filosofickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. V letech 2010 – 2011 pracovala nejprve jako právní praktikantka a posléze jako advokátní koncipientka v Advokátní kanceláři Majer & Partners. Od roku 2012 pracuje v Advokátní kanceláři Vovsík, Rösch, Kocina a spol., kde působí jako advokátka stále. V roce 2016 úspěšně ukončila doktorské studium na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a byl jí udělen titul Ph.D. V roce 2017 získala rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze titul JUDr. Kromě výkonu advokacie se věnuje výuce studentů na Vyšší odborné škole zdravotnické, managementu a veřejnosprávních studií v Plzni a také publikační činnosti.

Ing. Miroslav Matej PhD.

Ředitel odboru Financování územních rozpočtů Ministerstva financí ČR. Vystudoval ekonomii a mezinárodní ekonomické vztahy na Vysoké škole ekonomické v Praze. V posledních 20 letech působil v různých odborech Ministerstva financí, specializoval se na audity, evropskou integraci a na územní rozpočty. Těm se věnuje na současné pozici intenzivně. Vedle praktického řízení agend územních rozpočtů publikuje na toto téma odborné články, vystupuje na konferencích a věnuje se lektorské činnosti.

Mgr. Jaroslava Milerová

Právnička Krajského úřadu, odbor regionálního rozvoje, oddělení stavebního řádu. Vystudovala Právo a právní vědu na Západočeské univerzitě v Plzni. Oboru stavebního práva se věnuje 8 let na pozici nadřízeného orgánu obecných stavebních úřadů a vyvlastňovacích úřadů. Je členkou České společnosti pro stavební právo.

PhDr. Miroslav Pospíšil

Psycholog se zaměřením na psychologii práce a organizace s dlouholetými zkušenostmi jako personální psycholog. Pro Policii ČR vybíral a posuzoval uchazeče, vzdělával policisty včetně velení, poskytoval také posttraumatickou intervenční péči. Vyučoval psychologii ve SOŠ OOM. Provedl psychodiagnostiku cca 27 000 osob. Od roku 1987 dosud se věnuje přednáškám a výcvikům manažerů, státních zaměstnanců, učitelů, podnikatelů, vedoucích firem, obchodníků, sekretářek, redaktorů, mistrů... Stále častěji se věnuje vzdělávání pedagogů. Je autorem 6 publikací, zaměřených na psychologii mezilidských vztahů, komunikaci, motivaci, manipulaci, zvládání konfliktů, řízení lidí. Sám se věnuje přípravě dotazníků, kterými posluchačům přibližuje danou tématiku.

JUDr. Vladimíra Sedláčková

Absolvovala Právnickou fakultu UJEP v Brně. V letech 1987 až 2002 pracovala jako právník na prvostupňovém stavebním úřadu Městské části Praha 4. V letech 2002 až 2019 působila na Odboru stavebního řádu Ministerstva pro místní rozvoj, od roku 2017 jako ředitelka tohoto odboru. Zde vykonávala metodickou a legislativní činnost v oblasti veřejného stavebního práva na ústřední úrovni. Je členkou České společnosti pro stavební právo. V rámci své činnosti se řadu let odborně věnuje zákonům z oblasti veřejného stavebního práva, kde se rovněž podílela na přípravě legislativy stavebního zákona a jeho prováděcích předpisů, a zákona o vyvlastnění. Dlouhodobě připravuje úředníky stavebních úřadů na zvláštní část zkoušky odborné způsobilosti na úseku územního rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění. Zde působí též jako zkušební komisařka.

Ladislav Špaček

Původním povoláním pedagog. Vyučoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 1990–1992 byl redaktorem a moderátorem Československé televize. Od roku 1992 působil téměř jedenáct let na Pražském hradě jako mluvčí prezidenta Václava Havla. Účastnil se bezpočtu vrcholných společenských událostí, jako doprovod prezidenta republiky navštívil více než 50 zemí světa. Je autorem televizního seriálu Etiketa a na toto téma napsal již řadu knih: Etiketa, Velká kniha etikety, Nová velká kniha etikety, Komiksová etiketa, Etiketa do kapsy, Business etiketa a komunikace. Dále je autorem hry Starling aneb Etiketa hrou, etikety pro teenagery Špaček v porcelánu a etikety pro dívky Tereza či knihy vzpomínek Deset let s Václavem Havlem. Pro děti napsal tři úspěšné knihy etikety Dědečku, vyprávěj, Dědečku, ještě vyprávěj a Dědečku, už chodím do školy. Etiketu přiblížil i v česko-anglické publikaci Obrazová etiketa.

Mgr. Vladimír Studnička

Vedoucí metodického oddělení v Odboru práva veřejných zakázek Ministerstva pro místní rozvoj. Na problematiku veřejných zakázek se specializuje dlouhodobě. Vedle svého působení na MMR, pracoval v minulosti v Centru pro regionální rozvoj, kde se věnoval metodické a kontrolní činnosti zadávání zakázek při čerpání prostředků z operačních programů. V oblasti veřejných zakázek je zprostředkovatelem metodické pomoci Ministerstva pro místní rozvoj, jako takový vykonává přednáškovou a publikační činnost.

Ing. Helena Štvánová

Vystudovala stavební fakultu ČVUT, obor pozemní stavby. Po absolvování studia pracovala jako projektantka, v roce 1992 nastoupila na Okresní úřad Plzeň-jih, referát kultury, kde se věnovala památkové péči, a v roce 1996 přešla na referát regionálního rozvoje, oddělení územního plánu a stavebního řádu. Od roku 2002 působí na Krajském úřadu Plzeňského kraje, odboru regionálního rozvoje, kde vede oddělení stavebního řádu. Toto oddělení vykonává funkci metodického a odvolacího orgánu pro stavební úřady Plzeňského kraje.

Ing. Dagmar Svobodová Kaiferová

Vedoucí odboru životního prostředí magistrátu města Plzeň. Vystudovala Krajinné inženýrství na Západočeské univerzitě v Plzni. Šestnáct let působí jako vedoucí odboru životního prostředí magistrátu města Plzeň, po stejnou dobu je tajemnicí Povodňové komise města Plzně a členkou krizového štábu města Plzně. Jedenáct let je tajemnicí povodňové komise ORP Plzeň.

Bc. Hana Valachovičová

Zástupce vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví města Stod. Vystudovala vysokou školu se specializací na sociální pedagogiku. Přes 30 let pracuje střídavě ve státní správě a samosprávě, více než deset let je kurátorkou a sociální pracovnicí. Jako místostarostka se setkávala s výkonem funkce veřejného opatrovníka ještě před NOZ, jako vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví změny související s NOZ řešila přímo terénu. Může proto předávat nejen své odborné znalosti, ale především své bohaté zkušenosti z praxe.

Mgr. Miroslav Vecka

Absolvoval Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni v roce 2002, obor Právo a právní věda. Od tohoto roku do současnosti je právníkem odboru životního prostředí Magistrátu města Plzně a věnuje se právu životního prostředí včetně zákona o ochraně přírody a krajiny. Od roku 2013 je vedoucím oddělení ochrany krajiny Magistrátu města Plzně. Od roku 2013 je také členem týmu, který zajištuje na Magistrátu města Plzně chod systému environmentálního managementu (EMS).

Vzdělávací a poradenské služby pro veřejnou správu

Odkazy

  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky společnosti BALIDO,s.r.o., IČ: 24793353 (dále jen pořadatel)

    • Objednatel se zavazuje, že závaznou přihlášku na vzdělávací akci nebo jiný typ akce (dále jen „akci“) zašle pořadateli prostřednictvím příslušných webových stránek akce, popř. písemně jiným způsobem, nejpozději do termínu uvedeném na příslušných webových stránkách společnosti BALIDO,s.r.o..
    • Objednatel odesláním přihlášky prohlašuje, že uvedl pravdivé informace, před odesláním přihlášky se seznámil s obchodními podmínkami pořadatele a s těmito obchodními podmínkami souhlasí.
    • Objednatel si je vědom skutečnosti, že v případě uvedení nepravdivých informací může být jeho jednání považování jako protiprávní se všemi z toho vyvozujícími důsledky.
    • Pořadatel prohlašuje, že objednatel může sebe nebo jinou osobu (dále jen „účastník“) přihlásit přímo prostřednictvím příslušných webových stránek společnosti Balido s.r.o., nebo kontaktním e-mailem dané akce, případně si přihlášku vytisknout a zaslat ji poštou (Balido,s.r.o. Denisou nábřeží 5, 301 00 Plzeň). Výjimečně si může objednatel přihlášku zajistit telefonicky u pořadatele, ale tuto přihlášku pak musí zaslat dodatečně v písemné podobě, nejpozději však v termínu telefonicky dohodnutém s pořadatelem.
    • Pořadatel se zavazuje, že přihlášení účastníci akce budou evidováni podle pořadí doručených přihlášek. Pořadatel se zavazuje, že písemně vyrozumí objednatele o přijetí přihlášky.
    • Pořadatel vyrozumí zároveň objednatele (případně jím vyslané účastníky), kteří nebudou z kapacitních nebo jiných důvodů zařazeni na jimi vybranou akci a nabídne jim náhradní termín, umožní-li to charakter akce, případně zrušení přihlášky.
    • Smluvní strany souhlasí, že při neúčasti účastníka (nebo jeho náhradníka) na akci, nebude přihláška zrušena a objednatel je povinen uhradit smluvenou částku jato by se akce zúčastnil.
    • Storno objednávky:
      • u vzdělávácí akce lze provést nejpozději 7 kalendářních dní před termínem konání akce
      • u konference lze provést nejpozději 60 kalendářních dní před termínem konání akce
      • v případě konference lze 30 až 59 kalendářních dní před termínem konání akce provést storno s vrácením 50 % poplatku
    • Objednávka bude zrušena pouze na základě písemného a podepsaného zrušení přihlášky (prokazatelným e-mailem, potvrzeným pořadatelem).

    Platební podmínky:

    • Po obdržení přihlášky pořadatel zaregistruje objednatele (účastníka) do seznamu účastníků dané akce. Na podkladě platné přihlášky pořadatel vyhotoví daňový doklad (fakturu), kterou odešle objednateli.
    • Objednatel se zavazuje, že platbu provede na číslo účtu pořadatele uvedeném na faktuře v termínu splatnosti uvedeném taktéž na faktuře.
    • Nebude-li objednatelem faktura uhrazena v termínu splatnosti, může pořadatel po objednateli požadovat podle zákona č. 89/2012 Sb., vedle jistiny i úroky z pozdní platby.
    • Cena uvedená u akcí je vždy bez DPH (DPH je u neakreditovaných akcí nebo akcí na které se akreditace nevztahuje připočítávána podle platného zákona o DPH).
    • V případě, že se jedná o vzdělávací akci akreditovanou u Ministerstva vnitra ČR dle zákona 312/2002 Sb. pro úředníky územních samosprávných celků nebo rekvalifikační kurs akreditovaný MŠMT a jsou splněny podmínky pro osvobození od DPH, bude jako konečná cena fakturována bez DPH. Splnění podmínek pro osvobození určuje pořadatel.
    • Při zrušení akce pořadatelem bude objednateli zasláno vyrozumění o zrušení akce.
    • Informace uvedené v nabídce pořadatele jsou platné, pokud pořadatel neoznámí objednateli nebo přihlášeným účastníkům informace o jejich změně, nebo o zrušení celé akce.
    • V případě, že se jedná o vzdělávací akci akreditovanou u Ministerstva vnitra ČR dle zákona 312/2002 Sb. pro úředníky územních samosprávných celků nebo rekvalifikační kurs akreditovaný MŠMT, předá pořadatel účastníkovi vzdělávací akce po absolvování akce osvědčení o účasti na vzdělávací akci.
    • Odesláním přihlášky na akci dává objednavatel souhlas pořadateli se zpracováním osobních údajů objednatele i účastníka pro účely organizace a evidence školení. Ochrana osobních údajů účastníka akce podléhá úpravě v NAŘÍZENÍ EP A RADY (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů – společně dále také jen jako „GDPR“.
    • Objednatel nebo účastník mají právo kdykoliv požádat pořadatele o vyjmutí ze seznamu evidovaných osob.
    • Údaje, které pořadatel od objednatele obdrží, může pořadatel použít k vlastnímu marketingovému průzkumu, reklamě nebo nabídce poskytnutí další služby, a to výhradně pořadatelem. Pořadatel se zavazuje, že tyto údaje neposkytne třetí osobě.

    Za pořadatele BALIDO,s.r.o.

    Jednatel společnosti

  • Souhlas a poučení o ochraně osobních údajů

Kontakty

  • Denisovo nábřeží 1000/4
    301 00 Plzeň - Východní Předměstí
  • +420 602 348 178
    +420 602 300 021
  • info@balido.cz
    brousek@balido.cz

Akreditace

BALIDO s.r.o., IČ: 24793353 je akreditovaná vzdělávací instituce dle zákona č. 312/2002 Sb., číslo akreditace: AK/I-36/2017.

Stáhnout pdf.

@ 2025 Balido. Všechna práva vyhrazena

  • By Siteone
  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Konference Energetická inventura
  • Přihlásit
  • Registrovat